Ouderportaal

Sportochtend onderbouw en bovenbouw en Koningsspelen

Beste ouders, verzorgers en kinderen,

Woensdag 24 april vieren we alvast de Koningsspelen in de vorm van een sportochtend.
Alle kinderen mogen deze ochtend sportief en oranje gekleed naar school komen!
Pauzehap en (extra) drinken graag meegeven.

Groepen 1 t/m 3:
Alle kinderen worden tussen 8.30 en 8.45 uur verwacht op het achterplein van onze locatie aan de Goudsesingel 100. Via de voordeur kan er door het gebouw naar het achterplein worden gelopen.
Hier beginnen we met een warming-up en daarna gaan we op het veld van het Groen van Prinsterer sportieve spelletjes spelen in groepen.
Om 11 uur is dit afgelopen. De kinderen van groep 1-2 lopen gezamenlijk naar de Chrysantstraat. Hier zijn de kinderen om 12.15 uur uit.
De kinderen van groep 3 zijn om 12.30 uur uit op de Goudsesingel.
Ouders die een groepje begeleiden kunnen gelijk om 8.30-8.45 uur blijven en zijn rond 11.00 uur klaar.

Groepen 4-7:
Woensdag 24 april vindt onze jaarlijkse atletiekochtend voor de groepen 4 t/m 7 weer plaats! Alle kinderen en begeleiders worden om 08.30 uur verwacht op het veld van de Polderpoort aan de Watersportweg. Ingang aan de rechterkant, Fortuna.
We beginnen gezamenlijk met een warming-up. (8.45 uur)

Om 09.00 uur starten we met het eerste onderdeel. De begeleider van het groepje weet waar er begonnen wordt en heeft een lijst met de te volgen onderdelen. Er zal tussendoor een pauze zijn. Om 12.00 uur is het laatste onderdeel afgelopen. Daarna eten we met elkaar nog wat lekkers. Om 12.15 kan iedereen weer naar huis of opgehaald worden. Mag uw kind zelf naar huis geef dit dan van tevoren bij de leerkracht aan. De leerkrachten blijven bij de kinderen totdat iedereen opgehaald is.

Koningsspelen vrijdag 26 april, alle groepen:
Vandaag zingen en dansen we met elkaar (op) het lied van de Koningsspelen en doen we een koninklijke activiteit.
Alle kinderen mogen ook deze dag in het oranje naar school komen, en hiernaast zien we deze dag ook graag veel (koninklijke) hoedjes/hoofddeksels!

Op naar een gezellige, sportieve week!

Team IKC Ambacht